wtorek, 19 lutego 2013

Płaski brzuszek :)

 Zawsze zastanawiało mnie, czy dziewczyny z płaskimi brzuchami trenują, czy są na diecie? A może jedno i drugie? W każdym razie...doszłam do wniosku, że brzuchy umięśnione u kobiet, jak i u mężczyzn wyglądają o wiele lepiej, niż  'chude'-dietetyczne..bądź może z natury.

Umięśniony
 VS
Chudy

Który według Was jest lepszy? Znalazłam ciekawe ćwiczenia na brzuch trwające zaledwie 7 minut! Według mnie rewelacja, tym bardziej, że między seriami jest 30sek. przerwa. Znajdziecie je w linku poniżej :)
Oczywiście mając na myśli umięśniony...myślę o ładnie wyrzeźbionym brzuchu, który wygląda estetycznie, ale i kobieco...za bardzo umięśnione brzuchy za bardzo mi się nie podobają...



http://www.youtube.com/watch?v=neeM-VzAvIA&feature=player_embedded#!

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że zostaniesz przy tych ćwiczeniach, a nie dietach! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze połączenie to ćwiczenia i zdrowa dieta...ale już chyba nie wrócę do tej, gdzie 1 serek na dzień mi wystarczał ;d

    OdpowiedzUsuń